[vpsFree.cz: community-list] Problém se sítí ve Fedo?e 27

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu May 10 10:47:07 CEST 2018

Napsal, protoze se na tom tvrde rozmlatil v praxi.

Ted, kdyz narazim na masinu, ktera pri bootu timeoutuje na extra
dlouhych timeoutech, jak treba RHELy, mam normalne fakt chut si do toho
DC dojit a tu masinu rozmlatit kladivem.

Muj vztek je nezmerny, kdyz se neco takovyho deje.

A kdyz se dojde k tomu, ze za to neco konkretniho, muze Lennartovo "rekl
jsem, tak tak bude", jsem rozpaleny do ruda.

Na druhou stranu, vcera jak jsem to psal, jsem presne premyslel nad tim,
ze kdyz nikdo ty stojaty vody "std Linux OS environmentu" nerozviri,
tezko bude nejaka inovace.

Bral bych, kdyby systemd byl vyvijeny starsima lidma, to je proste cely,
co mi na tom vadi.

Mladi nevyblazneni blbecci maji moc nazor, jak to ma vypadat ale malo
zazito, aby to dali spravne - vcetne mne.

IMHO by systemd meli delat lidi co maji peknych par let od-adminovano a
od-balickovano.

/snajpa