[vpsFree.cz: community-list] Problém se sítí ve Fedo?e 27

zd nex zdnexnet at gmail.com
Wed May 9 21:25:18 CEST 2018

 Ahojte,

chtěl bych se zeptat jestli tyto problémy vůbec stojí za ten systemd a
jestli to budoucí LXC to vlastně vyřeší (bude se moci častěji aktualizovat
jádro, nebudou nutné backporty)? Chápu, že současné řešení vyžaduje hodně
staré jádro, které se prostě nekamarádí s pokrokovým postupem systemd. Mám
ale otázku zda je to něco, za co opravdu tak skvěle je nutné. Mám systemd
na několika strojích a nepřijde mi, že by to byla věc, kvůli které bych
chtěl něco moc řešit a že pokud je možnost mít celou věc jednodušší, tak se
to vyplatí. Může to zkusit někdo trochu popsat a vysvětlit? Je mi jasné, že
je problém nemít nejnovější distribuci > nechápu ale, že se za tím
distribuce tak ženou. V minulosti s upstartem, jsem nezažil takové
podivnosti a přišlo mi, že to prostě jelo. Ano nešlo tam některé věci
nastavit, ale zase mi to přišlo rozumné.

Díky za info