[vpsFree.cz: community-list] Problém se sítí ve Fedo?e 27

Jiří Eischmann jiri at eischmann.cz
Wed May 9 16:52:45 CEST 2018

Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli někdo nenarazil na problém se sítí ve VPS
s nějakou distribucí s aktuálními verzemi balíčků. Mně se to stalo po
upgradu na Fedoru 27, ale předpokládám, že takový Arch by mohl mít
podobný problém.

Po upgradu mi nefunguje síť, protože se nevytvořilo síťové rozhraní
venet0. No a na základě toho selžou následně další věci závisející na
funkčním síťovém rozhraní.

Taky bych se chtěl zeptat, jak to vypadá s řešením postaveným na LXC.
Přijde mi, že provozovat moderní distribuci na OpenVZ je běh čím dál
hustějším minovým polem. Už teď musím mít v systému docela dost
obezliček, aby na OpenVZ běžel. Pokud by byl nějaký early access, tak
bych se hlásil jako dobrovolník. Počítám, že by mi to hodně problémů
vyřešilo.

Jirka