[vpsFree.cz: community-list] Supermicro, zkušenosti?

Jaroslav Skřivan skrivy at skrivy.net
Tue May 8 10:14:20 CEST 2018

Konfigurace různě. Co jsem vyjel z inventory, tak nejvíc kusů máme
těchto:

1 CPU:
  - X9SCL-F/X9SCI-F + Xeon E3 v2
  - X9SRi-F/X9SRL-F + Xeon E5 v2
  - X9SRW-F + Xeon E5 v2
  - X10SLH-F + Xeon E3 v3
  - X11SSL-F + Xeon E3 v5

2 CPU:
  - X9DRH-7TF + 2x Xeon E5 v1/v2
  - X9DRD-7LN4F-JBOD + 2x Xeon E5 v2
  - X10DRi + 2x Xeon E5 v3
  - X10DRi-T4+ + 2x Xeon E5 v3

Na tu poslední generaci Skylaků jsem si ještě popravdě nesáhl.

A pak pár serverů s předchozí generací AMD, ale ty nejsou u nás.

Dodavatele: Abacus, Anafra, Compos. Co se týče řešení divných problémů,
tak jsem nejvíc řešil s Abacusem. Něco se vyřešit podařilo, něco ne.
Poslední dobou už ale používám jen support přímo u Supermicra a tam jsou
schopni se mnou debugovat divné chování víc do hloubky.

Jarda