[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} Re: GPU Mining z vody :)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon May 7 16:31:05 CEST 2018

Ahoj,

dopadlo to vcelku smutne, pres pocatecni monstrplany vsech najednou nezbyl nikdo. Jeli jsme s 6.5kW ve spicce, potom v poslednich mesicich uz tam zbylo jenom 16 karet a nezbylo chuti se o to dal starat, protoze vsichni naslibovali a vsechno zbylo na mne.

No a co se nestalo... jelikoz projekt od zacatku do konce vyfailil v kazdym kroku, mel i stejne neslavny konec.

Jelikoz nebylo z ceho investovat zabezpeceni, karty vykradlia pachatele najdeme jen tezko.

Pouceni pro mne pro priste je nepoustet se s ruzovymi brylemi do komunitniho realizovani neceho, kde jde jenom a pouze o lakomost, ziskuchtivost idealne za nic.

V tom komunitni duch nekvete a jsem z toho celeho akorat smutny, jak to dopadlo.

Jeden borec prisel o vybaveni za 250k, ja jsem prisel o cca 25k v drobnostech okolo toho.

Takze tak ;)

/snajpa