[vpsFree.cz: community-list] Supermicro, zkušenosti?

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Mon May 7 09:27:57 CEST 2018

Díky, jde mi o to, jaké jsou dlouhodobé zkušenosti, hlavně co se
spolehlivosti týče. Rád bych měl nějakou alternativu k serverům HP apod.,
tedy mít možnost udělat si vlastní server a nebýt úplně vázán vendor
specific komponentami, především u řešení, kde je kladen důraz na rozpočet.

Ještě (možná hloupý) dotaz, ale když mám teda E3-12x0, tedy bez int. VGA,
musím ještě koupit nějakou grafiku k té desce? Uvažoval jsem spíš o
E3-1245, tedy s integrovanou grafikou. Pro, proti?

Díky,
P.

Ing. Pavel Hruška
http://www.mrpear.net