[vpsFree.cz: community-list] Mohl mi reverzní DNS záznam rozbít domény?

Jaroslav Týc jaroslavtyc at atlas.cz
Thu Mar 22 14:15:32 CET 2018

Říkal jsem si, že je to s tím PTR divné, ale jiného viníka jsem neviděl.
A vida, on se mi tam v půl třetí ráno nacpal Apache a zabral porty Caddy
web serveru (asi jsem ho omylem nainstaloval s upgrade a v noci došlo k
restartu stroje).

Kde se při pingu bere ten název mail.jaroslavtyc.com, který mě tak
zmátl, je pro mě záhadou, zřejmě to sleduje PTR?

Konec poplachu.