[vpsFree.cz: community-list] nameserver

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Wed Mar 7 12:51:29 CET 2018

Mi přijde, že ti tu každý vyvrací variantu vlastního nameserveru, ale nikdo
ti neodpověděl na tvou otázku ;). Asi je to spíš otázka na podporu než na
komunitu. O možnosti spravovat si vlastní nsset na nameserverech vpsfree
nevím a nemyslím si že by to kluci plánovali.

*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933