[vpsFree.cz: community-list] Posfix+dovecot+mysql problém s přijmem pošty

Miroslav Misek miroslav.misek at netgarden.cz
Thu Mar 1 01:22:44 CET 2018

Pristup do webmailu (imap a pop3 obecne) je jedna vec. Doruceni emailu
zas jina. Pokud funguje prihlaseni do webmailu, zameril bych se na
kontrolu funkcnosti postfixu.

1. zkontrolovat, prijeti zpravy postfixem a jeji doruceni do mailboxu
(maillog)
2. zkontrolovat souborove ten mailbox (maildir), ze zpravu obsahuje
3. zkontrolovat, ze dovecot a postfix pouzivaji stejne cesty k mailboxu
(maildiru), ze dovecot nehleda maily, kde nejsou.

S pozdravem,
Miroslav Misek