[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS: Zkoušíme Docker

ondra.gersl at gmail.com ondra.gersl at gmail.com
Sat Jun 9 09:45:26 CEST 2018

Ahoj Jakube,

díky moc za rozchození nejnovějšího dockeru.

Už to testuju na Debian 9, "docker run hello-world" mi funguje v pohodě.
Zkoušel jsem např. node:alpine, který se však z nějakého důvodu startuje
poměrně pomalu. Příkaz: "docker run --rm -it --network bridge-coi
node:alpine wget --help" trvá cca. 4 vteřiny, přitom na jiném virtuálu (u
wedosu) trvá cca. 1 vteřinu. Nginx se mi zatím rozchodit nepodařilo -
příkaz "docker run --rm --name some-nginx -p 8080:80 nginx:alpine" sice
kontejner spustí, ale vrací 403.

Jinak jsem si všiml, že parametr "--network bridge-coi" je třeba přidávat i
k "docker build", pokud je při balení image třeba připojení do internetu.