[vpsFree.cz: community-list] [brigadka] Pomocnici pro OpenAlt

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Jun 3 10:50:42 CEST 2018

Cauves vsichni,

zaciname (ehm, vcelku vcas) resit letosni rocnik OpenAltu a jelikoz jako
vpsFree pomahame tuhle brnenskou akci poradat a ja absolutne nestiham
byt klukum jakkoliv uzitecny, hledam za sebe nahradu.

Hledam nekoho, kdo by byl ochotny pomoct OpenAltakum s nasledujicim:

- obvolani/omailovani partneru/sponzoru a komunikace s nimi (tj. nekdo,
koho bavi mluvit s lidma a delat obchod, na tomhle se to fajne da cvicit
"na necisto", protoze vcelku o "prd" jde)
-⁠ komunikace se stankari (ktere dodaji prave partneri)
-⁠ a obecne proste vypomoct na podobny organizacni veci

Jak rikam, jelikoz to vpsFree pomaha poradat a ja nestiham, udelejme to
letos tak, ze dejme brigadku nekomu ze clenu, kdo by to ocenil.

Pojdme se dohodnout na rozumny ukolovy/⁠hodinovy odmene a pojdme do
toho.

Potrebuju idealne 2-⁠3 lidi, casova narocnost na tak 15h/⁠tyden.

Prosim prosim :)

Kdyztak preposlete dal.

/⁠snajpa