[vpsFree.cz: community-list] OT - PHP, MSQL a sdílení dat

Ivan Moucha [Minowara] minowara at gmail.com
Mon Jul 2 16:39:58 CEST 2018

Ahoj,

to co hledas je Circuit Breaker (https://en.wikipedia.org/wiki/Circuit_breaker_design_pattern <https://en.wikipedia.org/wiki/Circuit_breaker_design_pattern> nebo https://martinfowler.com/bliki/CircuitBreaker.html <https://martinfowler.com/bliki/CircuitBreaker.html>)

V PHP uz si neco muzes vygooglit, neco sem nasel :-).

Dalsi reseni (ktere pouzivame bezne v produkci) je nasazeni MQ front, ktere je samo od sebe dostatecne robustni a vyresi ti spoustu problemu (ale o to slozitejsi je to dokodovat).

Ivan Moucha [Minowara]