[vpsFree.cz: community-list] OT - PHP, MSQL a sdílení dat

Jan B. Kolář janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Mon Jul 2 16:14:42 CEST 2018

Díky všem za jejich reakci a omlouvám se za moje poněkud delší odezvy. Sedím
zrovna za pultem a zatím co odpovídám, tak ještě obsluhuji zákazníky :-D

V podstatě se mi zdá jako nejjednodušší řešení to, co míše Martin. Můj problém
ale je, že úplně přesně nevím, jak bych to měl v PHP implementovat. Tedy
první, co mě napadlo je, že bych použil dvě databáze - vzdálenou přes SSH
tunel a lokální. Standardně bych pracoval se vzdálenou databází a pokud by se
PHP nepodařilo ke vzdálené databázi připojit, tak by začalo pracovat s lokální
databází a ukládalo si účtenky, které vystavilo pro pozdější synchronizaci.
Jakmile by se spojení obnovilo, tak by se appka pokusila všechno z lokální
databáze nahrát do vzdálené databáze na server.

Hned první, co mě ale napadá je, jak appka pozná, že je spojení přerušeno/
navázáno? Tedy pokud budu při každém požadavku čekat na timeout vzdálené
databáze, tak se ta aplikace asi brutálně zpomalí, ikdyž tam dám třeba jen 1s
timeout.

Čím si však vůbec nejsem jistý, jakým způsobem bych měl řešit tu cache
produktů? To mám třeba co hodinu stahovat celou produktovou tabulku ze
vzdálené databáze a ukládat ji lokálně? Jde sice jen o cca. 2 tisíce produktů
a dvě pokladny, ale přesto...

Neviděl jste někdo nějakou implementaci takového problému, že bych se mohl
podívat na kód?

--
Jan B. Kolář

Zažeň nudu