[vpsFree.cz: community-list] OT - PHP, MSQL a sdílení dat

Jan B. Kolář janbivoj.kolar at zazen-nudu.cz
Mon Jul 2 13:05:06 CEST 2018

Díky moc za odpověď, určitě se na podívám podrobněji, zda bych to zvládl
implementovat/použít.

Co se týká té replikace, tak jsem právě uvažoval nad tím, že by každá pokladna
měla svou vlastní databázi, tzn. na serveru by bylo databází tolik, kolik by
bylo pokladen. To by mi bohatě stačilo v případě účtenek, protože každá
pokladna si řeší jen své účtenky a nepotřebuje vidět/upravovat cizí. Pak jsem
si ale uvědomil, že mám data, která naopak potřebuji "sdílet" a tedy můj plán
s replikací nebude fungovat.

Mohl bys mi prosím trochu líp vysvětlit, jak myslíš ten poslední odstavec?
Není mi totiž jasné, co myslíš tou centrální aplikací a kontrolou změn.

Díky,

Honza

--
Jan B. Kolář