[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Wed Jan 31 23:16:17 CET 2018

Spolek je samostatnou právnickou osobou, nezávislou na členech.
Hospodaří samostatně, se svým majetkem, členové neručí za jeho závazky.
Z hlediska GDPR je situace úplně stejná, jako kdyby se jednalo o
dodavatelskou firmu. Musí existovat právní titul, o který se opře vztah
člena jakožto správce osobních údajů a spolku jakožto zpracovatele. Může
to být smlouva, ale i jiný právně závazný dokument (např. stanovy).