[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Wed Jan 31 15:16:26 CET 2018

To bohužel nakonec nějak vyšumělo do ztracena. Já jsem tam figuroval jenom jako prostředník,
který seznámí příslušné lidi a ti se pak už na přednášce dohodnou.

Ale na OpenALTu o GDPR byla docela hezká přednáška od člověka z MUNI. Řekl bych, že docela
srovnatelná s přednáškou toho člověka ode mě.

Leda bych to zkusil na druhý pokus dohodnout na InstallFest. Ten člověk, který by promluvil, je
stejně z Prahy, takže IF by pro něj byl pohodlnější.

Můžu to zkusit propingnout, jestli by byl ochoten a měl čas.

V.