[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

František Komárek frantisek.komarek at gmail.com
Wed Jan 31 09:38:24 CET 2018

Zdravím,

souhlasím s Vámi. Problém tady je mj. i ten, že ČR od roku 2016 do teď
nebyla schopna přijmout prováděcí (adaptační) zákon ke GDPR. To znamená, že
stále není úplně jasné jak se bude postupovat v těch asi 50 bodech, které
EU svěřila jednotlivým státům. Údajně by mohlo dojít i k situaci, že by
nebylo úplně jasné, kterým zákonem se řídit od vstupu GDPR v platnost.

Nejsem právník vím jen, že toto je trochu blocker i v naší korporaci.
Takže doufejme, že se nebude kecat, ale makat a budeme tu mít jasný zákon
co nejdříve.

S pozdravem
František Komárek