[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Petr Juhaňák petr at juhanak.cz
Tue Jan 30 22:53:01 CET 2018

Ahoj,
podle mojí interpretace vpsFree poskytuje pouze technické prostředky nad kterými členové teprve zpracovavaji (ukládají) osobní udaje.
Tj. kdyby došlo na lámání chleba, tak člen (správce dat) nemůže prokázat v jakém rozsahu vlastně písemné někoho pověřil (vpsFree), aby mu pomáhal data zpracovávat bez ohledu na to, komu patří železo a kdo spravuje OS. Bezpečnost zajišťuje spravce dat.
Situace by se zkomplikovala jen v případě, pokud by technické prostředky nebyly bezpečné a uživateli by se mazal med kolem huby, ale to je extrem.

S pozdravemPetr Juhaňák
petr at juhanak.cz | +420 739 639 132