[vpsFree.cz: community-list] Konfiguracia mailoveho servera

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Tue Jan 16 20:20:11 CET 2018

Ahoj,

předpokládám že detekcí spamu si do zprávy vložíš nějakou hlavičku nebo
upravíš předmět, takže stačí dovecot naučit na to reagovat k tomu ti
pomůže sieving plugin. V kostce:

1) nechat dovecot implicitně vytvořit služku pro spam

2) nainstalovat sieve plugin

3) propojit sieve plugin s dovecot

4) nastavit automaticky sieve filtr pro vsechny například direktivou
sieve_before

5) vytvorit ten sieve filter (pravidla) na detekci hlavičky X-Spam-Flag
nebo třeba řetězce [SPAM] v předmětu:

6) restarotvat dovecot

a pokud to bude dobře nastavený tak v logu najdeš neco jako "dovecot:
lda(user at domena.ltd): sieve: msgid=<msgid>: stored mail into mailbox
'Junk'" což ti říká že dovecot tu zprávu (pomocí sieve) poslal rovnou to
složky se spamem :-)

Návodů na to bude hafo,... Já mám rád starý návod v češtině, kde jsou v
různých kapitolách hezky vysvětlený základy snad všech věcí okolo mail
serveru http://www.abclinuxu.cz/serialy/stavime-postovni-server a pak
samozřejmně koukat do dokumentace no :-)

SH