[vpsFree.cz: community-list] vytvoreni debian init scriptu

Martin Doucha next_ghost at quick.cz
Mon Jan 15 12:04:21 CET 2018

Dne 15.1.2018 v 00:23 Jakub Podlaha napsal(a):
> Myslel jsem, ze .service soubory patri pod systemd a ze Debian pouziva init
> scripty a ze service je tool na spravu init scriptu podobne jako v Gentoo
> je treba rc-update. Chyby jsem zkousel googlit, ale nasel jsem jen problemy
> se spatne nainstalovanymi aplikacemi.

Poslední vydání Debianu, kde byl klasický SysV Init v základní
instalaci, byl Wheezy. Debian Jessie (od dubna 2015) a Debian Stretch už
používají SystemD. Mimo jiné se kvůli tomu pár vývojářů na protest
odtrhlo a založili distribuci Devuan. Ale SysV Init se pořád dá
dodatečně doinstalovat. Já jsem to na svojí VPS se Stretchem udělal
(škoda, že pořád ještě nevyšel Devuan Ascii).

S pozdravem,
Martin Doucha