[vpsFree.cz: community-list] OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)

Štěpán Kukliš / PANiKA panpanika at gmail.com
Wed Jan 3 13:31:04 CET 2018

Cau, k ontopic offtopicu GDPR - nejvic na tohle tema me zatim rekla tahle
brnenska Kiwi prednaska

https://www.youtube.com/watch?v=Awehceu7ZvU
https://www.youtube.com/watch?v=jiSHWlo_gAg

na konci rikaj ze bude meetup i v Praze nekdy v lednu, zjistuju u Kiwi
podrobnosti, ja se tam urcite pujdu mrknout. Myslim ze tam bude dobra
prilezitost na vsetecny otazky k lidem co to maj nastudovany a uz nejak
implementujou..
Cimz teda nijak nechci brat chleba profikum :)

kazdopadne jestli k tomu nekdo mate nejaky superzajimavy strucny a vtipny
zdroje sem s nima.

dik
S.