[vpsFree.cz: community-list] OT: Frontendista - Javascriptový vývojář (Angular, React)

snajpa at snajpa.net snajpa at snajpa.net
Wed Jan 3 11:01:03 CET 2018

A jinak. Za sebe muzu rict na rovinu a verejne, ze pan jednatel
Spoljarovic se mi z naseho jednani jevi jako neseriozni clovek na delani
byznysu, natoz bych nikomu nepral byt pod jeho zarnym all-stars tymem
jako zamestnanec. A to ani nepriteli, pratele.

Spolecnost vedena timto panem, jakmile prijala investory, aby si mohl
postavit svoje vysnene datacentrum, nasadila tak hnusnou obchodni
strategii, podlezani konkurence a vylozene obtelefonovavani seznamu
zakazniku konkurence, kde si vetsina lidi myslela, ze je s panem CEO
vcelku za dobre... Chcete pro takoveho cloveka delat?

Muzu dolozit logy z nasi mailove komunikace, na rovinu rikam, nebral
jsem si s nim servitky a nemam ho v lasce.

Tak bych prosil, priste s takovym spamem rovnou do /dev/null.

Tady to nema co delat. Rozhodne ne VSHosting.

Jestli chcete jit delat nekam do hostingovyho byznysu, napiste mi
soukromne maila, neco vymyslime, uz jsem potkal krom takovyhhle
exemplaru i spoustu sikovnych uprimnych lidi, pro ktere delat by
nemusela byt ciste ztrata na hrubem domacim stesti a spokojenosti se
sebou.

/snajpa