[vpsFree.cz: community-list] vpsFree mirror pro Debian

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Sun Feb 25 01:26:44 CET 2018

apt už někdy od verze obsažené ve Squeeze nemá problém s přesměrováním
pomocí odpovědi 30x. I přesměrování z http na https zvládne, když je
nainstalovaný apt-transport-https.

Jak jsem ale koukal, opravdu je něco v nepořádku na mirroru Debianu na
vpsFree, protože soubory opravdu chybí. Takže odpověď 404 je v takovém
případě na místě.

--
Slávek