[vpsFree.cz: community-list] Load average

Vaclav Kratochvil vencour at gmail.com
Fri Feb 23 19:43:44 CET 2018

Mam zkušenost, že lepší je mít nižší load. V extrému jsem zažil cca load
200, tehdy jsem něco zpracovával nebo kopíroval (lokálně?) a čekal jsem na
dokončení. Pak i samotné přihlášení na konzoli (tty) bylo "vyčerpávající".
Na serveru by měl být load pod 1 na 1 jádro. Na desktopu občas pozoruju
load cca do 10, když jsou nějaké výjimečnější I/O operace.
A z jiných systémů jsem si všim, že občas je něco v "křemíku" nebo ve
specializovaném HW a něco občas (jinde) řeší cpu, pak je právě vyšší load.

Tolik spíše laický náhled.

Vencour