[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Feb 14 13:28:09 CET 2018

S těmi logy, ono to podle mě nebude tak, že "hashuju IP adresy, tak
nemusím řešit únik logů", ale naopak je to opatření pro případ, že logy
jsou privátní, ale přesto uniknou.

Protože když tam budou IP adresy, tak je to únik osobních údajů, zatímco
když tam budou hashe, tak ne (až na ten detail ohledně velikosti
prostoru IPv4 adres, ale to by mohlo projít.)