[vpsFree.cz: community-list] Nastavení firewalu

slimbit slimbit at email.cz
Wed Feb 14 11:43:17 CET 2018

Zdravím, Ne ne, toto je zapnuté. :-) Jde o to, jak vyplynulo z dotazu na
root.cz, že v OpenVz kontejneru toto nelze. :-( Ok. Ale já nevím co lze.
Jde mi o to, že ssh a další, můžu dynamicky řešit s fail2ban. Ale co
takový ping 2 za minutu na ip? Taky fail2ban? To asi ne, to bych měl ze
servru fail2ban-točky. :-)) Třeba existuje řešení. Možná jsem ho měl i
před očima, ale tápu v mlze.

slimbit