[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Ing. Jan Dvořák jan.dvorak at dvorak-sw.com
Wed Feb 14 11:20:28 CET 2018

Ahoj,

tak jsem oslovil s dotazem na GDPR několik poskyovatelů hostingových a
cloudových služeb u nás i v zahraničí a ve většině případů mi bylo
řečeno neco ve smyslu, že vztah zákazník (správce osobních údajů) a
poskytovatel (zpracovatel osobních údajů) bude řešen ve smluvních
podmínkách nebo dodatkem ke smluvním podmínkám, jako to má řešeno třeba
OVH zde https://ovhcloud.com/legal/data-privacy-addendum

Nabízí se otázka na jak toto ošetřit v podmínkách vpsFree jelikož nejsme
standardní firma se smluvními podmínkami ale spolek se stanovami, což by
měl zodpovědět právník. Z pozice člena potřebuji nějaký právně závazný
dokument, který upravuje vztah s vpsFree coby zpracovatelem, v souladu s
GDPR a který, nebo odkaz na něj si budu moct založit do dokumentace ke
GDPR a v případě kontroly se ním prokázat dozorovému orgánu. Nic víc.
Fakt bych nerad byl nucen od vpsFree odejít kvůli tomuhle.

Honza.

Ing. Jan Dvorak
Ing. Jan Dvorak
Fischerova 690/23