[vpsFree.cz: community-list] Jak tunelovat přes SSH

Martin Vozník voznix at gmail.com
Mon Feb 12 14:23:12 CET 2018

Ahoj,

pokud nechceš, aby se zobrazil shell, tak přidej ještě přepínač -N. Ale
jinak to, že vidíš shell, je v pořádku, a ničemu nevadí, tunnel je
vytvořený na pozadí. Pokud by nefungoval, při připojení se zobrazí chybové
hlášky na stejném výstupu, jako je shell. Měl bys mít na localhostu port
6379, na kterém "uvidíš" redis1.foo:6380.

Martin

po 12. 2. 2018 v 13:14 odesílatel Jaroslav Týc <jaroslavtyc at atlas.cz>