[vpsFree.cz: community-list] Jak tunelovat přes SSH

Jaroslav Týc jaroslavtyc at atlas.cz
Mon Feb 12 13:13:54 CET 2018

Ahoj, snažím se o spojení s jedním Redis serverem přes SSH tunel a nějak
se mi nedaří.

Nakopněte mě prosím správným směrem.

- Na server se přes SSH mohu připojit přes /ssh jaroslavtyc at example.com/

- Protože ale nechci zadávat heslo, tak mám v .ssh/config nastaveno
Host example-production
     HostName example.com
     User jaroslavtyc
     IdentityFile ~/.ssh/id_rsa_example_com

- A heslo si za mě pamatuje ssh-agent, takže /ssh example-production/
šlape dobře.

- Server example.com vidí na Redis na dalším serveru přes lokální DNS
jméno a port /redis1.foo:6380/

- Zkouším tedy /ssh -L 6379:redis1.foo:6380 example-production/, ale ssh
mě pouze připojí k serveru přes SSH, takže koukám na konzoli na
example-production serveru a tunel se nekoná...

Jak můžu tunelovat přes SSH s identifikací přes klíč?

Díky!