[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Sat Feb 3 23:14:15 CET 2018

Trocha OT: Jo, jednoduche hashovanie alebo bloom filtre nestacia kvoli malemu
priestoru hodnot. Existuje na toto riesenie, ale je tak zlozite, ze ho fakt
nechcete robit, specialne nie kvoli IP adresam - kod beziaci v SGX enclave,
ktore je napisany bezpecne pod Oblivious RAM modelom. Riesili to pri contact
discovery v Signale, pretoze telefonne cisla sa tiez lahko bruteforcuju:

https://signal.org/blog/private-contact-discovery/

kod:

https://github.com/signalapp/contactdiscoveryservice

OM