[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Ondrej.Flidr Ondrej.Flidr at seznam.cz
Fri Feb 2 14:26:50 CET 2018

Tohle je prave ta zasadni otazka - pokud je podle GDPR IP adresa osobni udaj
uzivatele tak ji smazat z logu, zaloh apod. musis. A nikoho nezajima ze ji
nemas jak sparovat, to jsi si mel zajistit. Defakto pujde o to ze veskery
data, ktery muzou bejt osobnim udajem musime mit sparovatelny s konkretni
osobou a smazatelny.

---------- Původní e-mail ----------