[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Fri Feb 2 13:50:54 CET 2018

Dne 2. února 2018 13:03 Jirka Bourek <vpsfree-list at keroub.cz> napsal(a):

> Což já bych IP adresu taky považoval za anonymní údaj - zejména v době,
> kdy jednu IP sdílí několik lidí a u IPv6 (když už je) nemám šanci poznat,
> kdo je u toho ISP kdo. Jenže úřad může mít jiný názor (třeba že IP adresa
> je v mém logu osobní údaj, protože u ISP je zalogováno, kdo ji v tu dobu
> používal) a soudy ještě jiný.

> Myslím, že se tomuhle stavu říká právní nejistota (spojená s naprostým
> odtržením toho, kdo předpis psal, od oboru, kterého se týká). Bohužel je to
> čím dál tím běžnější jev a přechod od nejistoty k výkladu (u soudu) může
> [...]

ISP spáruje maximálně zařízení s IP adresou, nikoliv osobu. Navíc ISP není
povinné tobě jakožto provozovateli nějaké pochybné stránky dávat takové
informace, takže ty to nespáruješ a tudíž to nemůžeš ani vymazat. Jestli by
se nějaký soud po tomhle chtěl vozit, tak už bude hodně zoufalej.

--
*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933