[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Fri Feb 2 13:03:08 CET 2018

Což já bych IP adresu taky považoval za anonymní údaj - zejména v době,
kdy jednu IP sdílí několik lidí a u IPv6 (když už je) nemám šanci
poznat, kdo je u toho ISP kdo. Jenže úřad může mít jiný názor (třeba že
IP adresa je v mém logu osobní údaj, protože u ISP je zalogováno, kdo ji
v tu dobu používal) a soudy ještě jiný.

Myslím, že se tomuhle stavu říká právní nejistota (spojená s naprostým
odtržením toho, kdo předpis psal, od oboru, kterého se týká). Bohužel je
to čím dál tím běžnější jev a přechod od nejistoty k výkladu (u soudu)
může pro nějakého nešťastníka znamenat velké až likvidační náklady.