[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Martin Malec | TIERRA VERDE mm at tierraverde.cz
Fri Feb 2 00:15:38 CET 2018

Za me je OK najmout pravnika co pripadne navrhne upravu obecnych, pro
všechny cleny závaznych dokumentů tj treba stanov tak aby se z pohledu
vpsfree udelaly explicitneji gdpr-compliant. Treba ze servery jsou v brne a
v praze a dukazy o tom ze brno i praha patri do EU a ne na Mars, coz
samozrejme z vyroku Zemana nemusi byt kazdemu hned zrejme.

Deklarovani ucelu a rozsahu zpracovani jakych udaju necht clenove sami
vyplni dropdown menu v vpsadminu, coz je autentizovany interface a vpsfree
tim jakoby bude brat na vedomi (ACK) co a jak, bez nutnosti individualne
clenovi venovat pozornost, ergo tohle lze skalovat.

Imho to jde udelat rozumne, ale nějaké riziko ze to nekdy muze skoncit u
soudu tu vzdycky je ale pak je treba spolehat na argumentaci esence a ne
formy.

MM