[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Feb 1 22:54:25 CET 2018

My ale podepisovat s nikym nic individualne nebudeme. Musi stacit obecna podoba.

Zadny poplatky navic.

Zadnej papir navic.

Jsme soukromi respektujici organizace a mame to v DNA od zacatku.

Jestli to nepujde udelat bez papiru, poplatku a pravniku, tak silne zvazuju se presunout mimo EU nadobro.

Uvedomte si, ze vpsFree delam tak nejlip, jak ho zvladnu delat pro sebe, pro vsechny.

Pokud EU zacina vymyslet pravidla prohibitivni pro moje fungovani v jejim ramci, nastava pro mne pomalu cas zvazovat odchod mimo EU. To neprehanim, uvazuju nad tim uz nejakou dobu a pri tom, jak se tu blyska na lepsi casy, co se svobody tyce, po vsech strankach, mam celkovou chut se tu na to vykaslat.

Pokud nejlepsi misto pro hosting pro mne osobne uz nebude v EU, tak ani nikomu nemuzu doporucit v EU hostovat a tim padem nemuzu delat vpsFree v EU, bylo by to pokrytecke.

A vy vsichni, co v EU takhle zustanete a nechate si komplikovat podnikani do ty miry, zese na to vykaslete a nechate se prevalcovat monopolama, si to tu pak uzijte.

Ja se pratele povazuji za svodobneho cloveka a ohybat zada pred byrokratem nehodlam.

Stejne jak se povedlo udelat vpsFree, vyhnout se vsem mechanismum znechucujici cinnost aktivnim lidem (papirovani, dane, tlak na zisky, tlak od statu a jeho instituci), tak se nam musi povest hacknout GDPR.

Zadne podepisovani papiru s kazdym druhym nebude, to neskaluje.

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)