[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Petr Juhaňák petr at juhanak.cz
Thu Feb 1 11:33:00 CET 2018

Ahoj, pozor na prizivniky kteri chteji z gdpr vykresat penize. Netvrdim ze jejich toolky nemaji zadnou hodnotu ale to ma spise smysl dohodnout externiho poradce, ktery uz v gdpr jede (ale je problem jej sehnat, odborniku je malo a uz jsou alokovani na projektech a zadarmo to neni)
Zaregistroval jsem tento nastroj doufam ze je zdarma delaji to frantici a ma to i ceskeho prekladatele
https://www.cnil.fr/en/open-source-pia-software-helps-carry-out-data-protection-impact-assesment

S pozdravemPetr Juhaňák
petr at juhanak.cz | +420 739 639 132