[vpsFree.cz: community-list] vpsFree.cz a GDPR

Slávek Banko slavek.banko at axis.cz
Thu Feb 1 03:30:06 CET 2018

Vůbec ne dělat, jako že na ně nevidíte. Právě naopak. Musí se deklarovat,
kdo a proč může k jakým datům přistupovat - jako třeba, že správci mohou
přistupovat do všech datasetů, protože to prostě potřebují k naplňování
činnosti sdružení.

Ohledně toho, jestli každý musí vyslepičit, co kde má, si teprve budu
pročítat, všechno to co poslal Honza. Ale zatím stále doufám, že když
sdružení bude někde (patrně v Provozním řádu) deklarovat, co požaduje
doložit GDPR, tak by snad nemusela být řešena s každým individuální
smlouva. Když správci už teď k jednotlivým datasetům přistupují jako k
důvěrným datům. Je zabezpečeno, že (vyjma správců) si každý úřaduje jen
ve svém datasetu. Zálohy a jejich mazání si také může každý obsluhovat po
svém. Data jsou uchovávána v EU. Na každém konkrétním členovi je, aby si
už on sám řešil doložení důvodů co a proč zpracovává a jak to ukládá.

--
Slávek