[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} Re: vpsAdminOS: Zkoušíme Docker

zd nex zdnexnet at gmail.com
Thu Aug 30 07:13:46 CEST 2018

Ahojte,

chtěl bych obnovit diskuzi ohledně LXC. Trochu to dál testujeme a zdá se to
asi ok. To co je větší oříšek je nové systemd a aktuální změny v jádře atd.
Ale nějak to je ok. Chtěl jsem se zeptat, jak to bude s s NAS a s tím
sdílením a případně info, jestli u LXC je plánována možnost migrace/live
migrace.

Jinak co se týče těch CPU, tak to zřejmě funguje ok. Takže dobrá zpráva.

Zdenek

ne 10. 6. 2018 v 13:23 odesílatel Petr Parolek <petr.parolek at gmail.com>