[vpsFree.cz: community-list] Sdileny hardware - co dal

zd nex zdnexnet at gmail.com
Tue Aug 21 16:57:49 CEST 2018

Ahojte,

chtěl jsem se vlastně zeptat zda je to vlastně vhodné stále dělat na těchto
CPU, tzn jestli není vhodné chvíli počkat, udělat nějakou provizorní
záplatu co řeší L1TF bez vypnutí HT a ještě vydržet. Ano chápu že se to
může rychle proměnit v noční můru. A pokud se však koncem roku objeví Epyc2
a o tom už by se dalo uvažovat či o původním Epyc1 (nebo o Threadripper ale
tam je otázka zda to vydrží). Určitě bych se asi moc neohlížel na starší
technologii, která je v současném stavu jen o trochu lepší než SandyBridge
a stejně problémová.

Mimo to  tím souvisí ještě to, zda se blízké budoucnosti, neobjeví
(pravděpodobně ano) další "nový" podobný bezpečností problém, který se opět
bude týkat této architektury.
--
Zdenek <http://www.pripravto.cz>