[vpsFree.cz: community-list] Chodí vám emaily na seznam.cz?

Jiri Reischig jiri.reischig at ecn.cz
Tue Aug 21 16:54:26 CEST 2018

Ahoj,

mailman se s DKIM a SPF umí vypořádat. V novějších verzích jsou na to různé volby.

Zatím ta změna nastavení asi bohužel nezabrala.

Viz. kontrola emailu od tebe:

	dkim=fail header.d=gmail.com;
	dmarc=fail reason="SPF not aligned (relaxed), No valid DKIM" header.from=gmail.com (policy=none);
	spf=pass smtp.mailfrom=community-list-bounces at lists.vpsfree.cz

--
Jiri Reischig

Ecn Studio