[vpsFree.cz: community-list] Chodí vám emaily na seznam.cz?

Stanislav Kocanda stanislav.kocanda at vanio.cz
Sat Aug 18 10:03:27 CEST 2018

Ahoj,

v "Blacklist" vlákně jsem si toho nikde nevšiml, proto bych se chtěl
zeptat: Chodí vám z vpsek maily na seznam.cz? Na mém mailserveru s tím
celé roky nebyl problém, ale teď se asi něco stalo, protože maily chodit
přestaly. A vzhledem k procentu českých uživatelů, kteří mají maily na
seznamu, je to docela zásadní problém.

Průběh je přitom dost zvláštní - přijímací smtp server seznamu mail
přijme, žádné zamítnutí, mail je na jejich straně "queued for delivery
in session", ale v cílové schránce se zpráva neobjeví, ani v inboxu, ani
ve složce spam, prostě nikde. Mail se u nich zkrátka někde ztratí, ani
odesílatel, ani příjemce se o tom nedozví. Řeším to s jejich helpdeskem,
ale už pár dnů čekám na odpověď a nic.

Na mailserveru mám 4 IP adresy, zkoušel jsem všechny, a mail se úspěšně
nedoručil ani z jedné. Proto mě napadlo se zeptat, jestli se to neděje
ještě někomu z vpsfree. Jinak SPF/DKIM bych měl mít OK, resp. doteď s
tím problém nebyl a ostatní mailservery mi problém nedělají (až na
Microsoft, o tom už tu byla řeč).

Díky!

Standa