[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Aug 16 19:50:33 CEST 2018

S Aitherem jsme dovymysleli, jak si nehrat by default na policajta, ale
zaroven vedet, koho vlastne mame dovzdelavat, pripadne komu rict rovnou,
ze je flakac nebo az ignorant...

Kdyz budem v situaci unlogged NATu s maskaradovanim na linuxu/tiku,
staci nechat logovat prave ty blokovaci pravidla po tom, co si nekdo z
venku bude stezovat na nas NAT a my zablokujeme traffic tim smerem, aby
nemuseli psat dvakrat. Je to na vic prace, ale tak to uz s cestama "po
dobrym" byva.

Kdyztak budeme skalovat support, aby mohl pomoct kazdy z nas, kdo na to
ma zrovna chut - otazkou je pak GDPR a tak, no uvidime - prinejhorsim
naskalujeme pool brigadujicich dobrovolniku.

/snajpa