[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Thu Aug 16 15:33:18 CEST 2018

Nemusí být problém nutně u nás. Mám VPSku ve Wedosu a její IP adresa je na jakémsi pofiderním
blacklistu, na který se dostala asi rok před tím, než vůbec RIPE NCC přidělil ten rozsah Wedosu.

Spíš bych se zaměřil na to , zda blacklistace má nějaký reálný dopad. Např. v případě toho mého
Wedosu to neřeším, protože za celou dobu, co tam VPS mám, nebyl jediný případ, kdy by kvůli
tomuto blacklistu někdo ode mne odmítl poštu přijmout.

Jak je to u Tebe? Má to nějaký reálný dopad? Odmítl od Tebe někdo přijmout poštu, protože je
vpsFree rozsah na některém z těch blacklistů?

V.