[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Jiri Vesely postmaster at donjirka.cz
Thu Aug 16 14:57:14 CEST 2018

Treba proto, ze jsem to uz resil a po ne moc dlouhe dobe jsme tam znovu. Coz znamena ze problem pretrvava. To ze jsou ty blacklisty pofiderni nevyvracim nicmene to ukazuje na to ze je problem u nas a nikoliv na blackistech.

16. srpna 2018 14:44:22 SELČ, "Ladislav Blažek" <ladislav at lblazek.cz> napsal:
>Zkusim jeste jednou...
>
>Vsechna Tebou zminena “reseni” vyzaduji bud financni prostredky, nebo
>nekoho jineho cas a nebo oboje.
>Ja porad nechapu, jaky problem se tu snazis resit? Pofiderni
>blacklisty, kterej si nastavil admin mail serveru nejakeho Tveho
>zakaznika? Nebo proc Te tak trapi, ze se vyskytujeme na techto
>blacklistech o ktery normalni admin ani nezavadi?

>Jsem prekvapen, byla to az ta druha.

>ktera VPS jevi znamky nalazy a odeslani hlaseni na vlastnika.
>po nejake blokaci a resit proc se to stalo.
>odhalovani slabeho nastaveni nebo dersveho OS.

>>> 2. normalni blacklisty blacklistuji konkretni IP tve VPS

S pozdravem
Jiri Vesely