[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Jiri Vesely postmaster at donjirka.cz
Thu Aug 16 13:21:18 CEST 2018

Co to tady melete za nesmysly jak asi mohu ovlivnit za sebe aby cizi VPS prestala byt derava jak cednik nebo prestala rozesilat spam?
Myslim ze mate bordel v tom jak tyhle blokovace funguji a doporucuji si o tom neco zjistit.
U Microsoft je situace pomerne jednoducha protoze dokazi dat na separatni ip whitelist.
Urcite by vpsfree melo vedet proc se na ten a onen blacklist doatala a pokusit se to nejak napravit.

Je to jako kdyz pronajimate byt a delate ze je vam uplne jedno kdyz tam nekdo vari pervitin.... fakt logika....

--
S pozdravem
Jiri Vesely