[vpsFree.cz: community-list] Zpracování DMARC reportů

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Thu Aug 16 12:48:19 CEST 2018

Mno já je negeneruju.. zatím... to bych asi časem taky rád, ale to teď
řešit nechci.
Přijímat je chci, protože jsem díky tomu už přišel na řadu konfiguračních
chyb a ano, přijde mi to jako užitečná věc.
Ono pak řešit proč někomu nechodí pošta, samozřejmě jen někdy a jen
někam... je dost detektivka.

M.

*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933