[vpsFree.cz: community-list] Terraform pro vspfree

Ondrej Platek ondrej.platek at gmail.com
Sat Aug 11 13:13:22 CEST 2018

Ahoj,

mrknul jsem se na documentaci HaveAPI pro VpsFree a pro mne mi to
momentalne prijde moc velky ukol.
Mam hodne jine prace a musel bych se naucit vsechny ostatni veci krome
TerraForm pouziti (Poradne golang, VPSFree API, Ruby).

Navic jsem nenasel ve VPSFRee API maly subset celeho API, ktery by byl
samostatne uzitecny (pro me) a s kterym bych mohl implementaci zacit.
Snazil jsem se na to zeptat na IRC, ale blbe jsem to formuloval -> pardon
(srk, .aither).

Ondra

Ondřej Plátek, +420 737 758 650, skype:ondrejplatek, ondrej.platek at gmail.com