[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Aug 7 09:44:52 CEST 2018

Ahoj,

no, ja si zase nemyslim, ze je v nekoho moci resit nejaky blacklisty,
ktery blokujou cely rozsahy.

Souhlasim uplne s tim, co napsal mrpear, pouzitelnych blacklistu je par.
Ty tooly, co jsi poslal, jsou hodne pochybny a duveryhodnost nebudi -
proc by mel nekdo travit cas resenim jich?

Domnivat se... ach jo. To uz jsme dospeli do stavu, kdy to vnimate
takhle? A jeste do toho tahat "statutara"?

Zkousel jsi nekomu z nich vubec napsat ty sam? Pred tim, nez jsi napsal
mail ve stylu "vyreste to", pritom "to" je umely problem a pak jsi to
napsal znovu...

Sorry, ze se vracim ke starsimu mailu, ale nevsiml jsem si tohohle
dovetku se statutarem, tak tu davam vychodisko statutara tedy:

Co jsi pro to udelal sam, krome napsani na mailing list a "melo by se" s
ocekavanim, ze to nekdo ma resit za tebe (pricem, od toho je tu
podpora at vpsfree.cz, kde prave takovy pozadavky sledujem?).

Dik za blizsi vysvetleni predem.

/snajpa