[vpsFree.cz: community-list] Často padající Sidekiq v GitLabu

Petr Parolek petr.parolek at gmail.com
Mon Apr 30 19:54:33 CEST 2018

Mám Ruby 2.3.6 podle oficiálního návodu
https://github.com/gitlabhq/gitlabhq/blob/v10.7.1/doc/install/installation.md
. V Ruby se neorientuju, pojede ok GitLab s nejnovějším Ruby 2.3.7
nebo 2.4.4 nebo 2.5.1? Verze čtu z
https://www.ruby-lang.org/en/downloads/ .

Netuším, jaké jsou v Ruby nekompabilní změny. vezmu příkad z PHP 7.2,
kde je největší změna, že nemůžeš mít vlastní třídu s názvem Object.
Takovou třídu používalo dřív Nette.