[vpsFree.cz: community-list] Často padající Sidekiq v GitLabu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Apr 30 19:43:31 CEST 2018

Tak podle toho logu jedes prehistorickou verzi Ruby, ktera podle Googlu
obsahuje nekolik chyb, co by mohly +- vyst k tomuhle crashi.

Zkus updatnout na novejsi verzi Ruby, pripadne donutit celej Gitlab
pouzivat nejakou rozumnou verzi Ruby z baliku, ne ze si takhle dotahne
2.3.0 ;)

To samy se vsema zavislostma.

/snajpa